Kouvolan asuntomessut: Villa Element ja Talo Korea valitsivat Iskun kalusteet

Kouvolan asuntomessujen kaksi kohdetta, Villa Element ja Talo Korea, valitsivat Iskun kalusteita. Tarinat kohteista ovat luettavissa Iskun verkkosivuilla: https://www.isku.com/fi/kouvolan-asuntomessut

Tervetuloa tutustumaan messukohteisiin numero 5 ja 13! Kohteissa seuraavat Iskun valmistamat tai toimittamat kalusteet:

Villa Element 030719 10 Office 1200x1200

Villa Element:

• Kaikki talon kalusteet Iskulta.
  • Olohuone ja keittiö: Iskun Time-sohva, Artomen Vino Cinema -televisiotaso 4K, Pohjanmaan Old Oak -tammipöytä ja -tammipenkki, Connubia Jelly-baarituoli, Antik-matto Adora/Isku.
  • Makuuhuone: Tempur North-moottorisänky, Kiteen huonekalutehtaan Kolo-yöpöydät ja kirjoituspöytä.
  • Kirjasto/vierashuone: Air-sohva, HT Collection, Lundia Classic -hyllystö.
  • Lastenhuone: Unigold Välke-runkosänky. Virta-työpöytä ja -lipasto. Tuoli 50.

Talo Korea Asuntomessut Kouvola Isku

Talo Korea: Olohuoneessa Iskun uutuus, Curve-sohva. Vanhempien makuuhuoneessa Carpe Diem -sänky. Olohuoneessa on Artomen Serene Cinema 3.1 -televisiotaso, johon on integroitu kaiuttimet, vahvistin ja subwoofer. Lastenhuoneiden hauskojen sänkyjen patjat on hankittu Iskusta mukavien unien takaamiseksi. Terassikalusteet myös Iskusta.

Isku on mukana myös messujen sisustusteltassa, jossa on tarjolla laaja valikoima sänkyjä ja sohvia. Asiakkaita palvelevat sisustusteltassa myös Iskun uniergonomian asiantuntijat.

Kuvat

Liitteenä kuvia asuntomessukohteista, joita voitte käyttää vapaasti merkitsemällä kuvalähteeksi Isku/Tuomas Heikkilä.

Lisätietoa Iskun tuotteista asuntomessuilla

Mikko Kuuppo, myyntijohtaja, Isku, puh. +358 44 386 3105, mikko.kuuppo@isku.com Ilkka Viitanen, myyntipäällikkö, Isku, puh. +358 50 452 2044, ilkka.viitanen@isku.com Markus Lempiäinen, myyntipäällikkö, Isku, puh. +358 50 454 8635, markus.lempiainen@isku.com

Lisätietoa Iskun osastosta asuntomessujen sisustusteltassa

Juha Pellikka, tuote- ja kehityspäällikkö, Isku, puh. +358 50 4118 273, juha.pellikka@isku.com